رادیاتور

تولید انواع رادیاتور پنلی ،پره ای و ...

رادیاتور

تولید انواع رادیاتور پنلی ،پره ای و ...

  • ۰
  • ۰

manhol

منهول (آدم رو)

منهول یا آدم رو وسیله ی ست برای متصل کردن دویا چند خط انتقال لوله بهم ؛ در واقع در تمام جاهایی که نیاز است از مسیر خط لوله بازدید شود وچنانچه مشکلی پیش بیاید ازطریق رفتن داخل منهول بررسی واقدام می کنند .

منهول یکی از پر مصرف ترین لوازم در صنعت آب و فاضلاب  و مخابرات می باشد . در سیستم فاضلاب برای بررسی خط لوله ها و در سیستم مخابرات برای بررسی سیستم انتقال کابل ها ، منهول دسترسی مهندسین و پیمانکاران را برای کانال های زیرزمینی مهیا می کند . منهول ها از جنس بتنی ، پلی اتیلنی ، کامپوزیتی و آجری تولید می شوند و دریچه های آن نیزاز جنس چدن و کامپوزیت و سیمانی می باشد .

منهول ها بر اساس قطر و جریان سیال و تعداد ورودی و خروجی نیز تقسیم بندی می شوند . قبلا از منهول های سنتی آجری شکل و سیمانی استفاده می شد و امروز بیشتر از منهول های پلی اتیلنی پیش ساخته استفاده می شود که جایگزین بسیار خوبی نسبت به دیگر منهول ها می باشند .

این منهول‌ها با مصالح سنتی مانند آجر، سیمان و بتن ساخته می‌شوند که در گذشته بسیار مورد استفاده بوده‌ است و کاربردهای فراوانی داشته‌ است ، البته هنوز هم در برخی از مناطق و کاربری‌های خاص به عنوان تنها و آخرین راهکار مورد استفاده قرار می‌گیرد ، مثلاً در کانال‌های انتقال خط تلفن که در زیر زمین قرار گرفته‌ است منهول‌های بتنی بسیار کاربرد دارند . در حال حاضر در ساخت شبکه جمع‌آوری فاضلاب تهران ، عمدتاً از منهول‌های بتنی و آجری استفاده می‌شود .

 

منهول پیش ساخته پلی اتیلن برای استفاده در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد . با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان ، این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایرمنهول‌های ساخته شده با مصالح بنائی باشد .

کاربردهای منهول پلی اتیلنی

از منهول پلی اتیلنی می توان در مناطق شهری و زیرپیاده‌ روها استفاده کرد . استفاده از این منهول ها برای سیستم گرانشی و فشارزیرزمینی بسیارمناسب است .

برای نصب منهول در مکان های سخت و زمین های سفت استفاده از این منهول پیشنهاد می شود .

برای تعمیر، بازرسی و یا تخلیه لوله های فاضلاب از این منهول استفاده می شود .

برای دسترسی به مسیرکانال مخابراتی می توان از این منهول استفاده کرد .

انتخاب آن دسته از منهول هایی که چگالی زیادی دارند ، برای استفاده و کاربردهای دریایی مناسب می باشد .

مواد اولیه منهول پلی اتیلن

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت منهول از مواد پلی اتیلن با گرید ۳۸۴۰ مخصوص از محصولات پتروشیمی

مارون و یا HDPE با گرید ۸۰ و یا ۱۰۰ می باشند و نیازی به افزودن مواد UV  نمی باشد .

مواد پلی اتیلن۳۸۴۰ قابل بازیافت بوده و زنجیره پلیمری آن بسیار فشرده است و این فشردگی سبب افزایش چگالی مواد پلی اتیلن می شود و در نتیجه مقاومت مکانیکی آن افزایش و فشردگی زنجیره های پلیمری سبب مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی و تنش ها و استرس های محیطی می شود . مواد ۳۸۴۰ پلی اتیلن ، بدون رنگ و شفاف می باشد که در تولید و مرحله میکسر پیگمنتهای معدنی به آن اضافه می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتروسفارش محصول به وب سایت سازآب مراجعه کنید

یا با کارشناسان بخش فروش سازآب با شماره های زیر تماس بگیرید .

88571656 -021  و 09123837042 

 

  • ۰۰/۰۵/۱۰
  • سازآب سازآب

منهول

منهول پلی اتیلن

کاربرد منهول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی